قیمت گوشی و تبلت در پاساژ علاالدین

قیمت روز گوشی و تبلت در علاالدین

قیمت گوشی و تبلت در پاساژ علاالدین

قیمت روز گوشی و تبلت در علاالدین

  • ۰
  • ۰

آموزش تعمیرات موبایل

آموزش تعمیرات موبایل یکی از خدمات تعمیرات 118 می باشد. تعمیرات موبایل حرفه ای پردرآمد ولی سخت می باشد. آموزش تعمیر موبایل نیازمند استعداد و علاقه ی بالا و همچنین آموزش تخصصی می باشد. هرچند یادگیری و آموزش تعمیرات موبایل در اکثر موارد به صورت تجربی و آزمون و خطا صورت میپذیرد اما یکی از مهمترین موارد در آموزش تعمیر موبایل دانستن اصول و پایه های تعمیرات موبایل است که در آموزشگاه تعمیرات موبایل 118 ( آموزشگاه تعمیرات موبایل پل) . همچنین موارد علمی، شناخت برد و قطعات، دانستن قلق ها و لم ها و …. نیازمند سالها تجربه است که در صورت داشتن یک استاد کار با تجربه می توانید مسیر چند ساله را در کمتر از یکماه طی کنید و به جمع تعمیرکاران حرفه ای موبایل بپیوندید. لازم به ذکر است کلیه دوره های آموزش تعمیرات موبایل این مرکز به صورت کاملا عملی و تا یادگیری کامل کارآموز می باشد و در صورت عدم رضایت کارورز از دوره آموزش تعمیرات موبایل مبلغ پرداختی به وی عودت می شود.

از بهترین ها بیاموزید. تعمیرکار حرفه ای موبایل شوید!

100%

آموزش تعیرات اصولی موبایل

100%

ارایه مدرک بین المللی

100%

آموزش فوق تخصصی

100%

پشتیبانی بدون محدودیت

آموزش تعمیرات موبایل

در دوره ی مقدماتی آموزش تعمیرات سخت افزاری موبایل، با کلیه ی مباحث مربوط با تعمیرات موبایل آشنا خواهید شد. این  دوره شامل مباحث پایه ای الکترونیک، آشنایی با قطعات موبایل، آشنایی با مدارهای موبایل، آشنایی با آی سی های موبایل، نقشه خوانی موبایل، مسیر یابی، تعویض سوکت ( سوکت شارژ، سوکت سیم، سوکت هندزفری و … ) تعویض فلت های مختلف، باز و بسته کردن مدل های مختلف گوشی بهمراه قلق ها و نکات اساسی در یافتن روش باز کردن اصولی انواع گوشی، تعویض تاچ و ال سی دی انواع مدل ها، نحوه ی عیب یابی، کار با منبع تغذیه و عیب یابی با منبع، کار با هیتر و هویه و لوپ، تعویض آی سی و بسیاری مباحث دیگر می باشد.


  • آموزش تا یادگیری کامل100%
  • انجام کار عملی در کنار استاد100%
  • پشتیبانی بدون محدودیت بعد از آموزش100%
  • معرفی به همکاران و تضمین شغلی100%

دوره های آموزش تعمیرات موبایل:

علم تعمیرات موبایل با حضور گوشی های هوشمند و تنوع سخت افزار و نرم افزار برند های مختلف بسیار پیچیده شده است و آموزش تعمیرات موبایل بحثی فراتر از ادعای بعضی موسسات آموزشی است. اگر بخواهیم رو راست باشیم آموزش کامل و پیشرفته تعمیرات موبایل در مدت زمان محدود و با هزینه های اندک عملا ممکن نیست و تنها اتلاف وقت است. از آنجایی که هدف ما از دوره ی آموزش تعمیر موبایل در این مرکز، تربیت تعمیرکاران واقعی و حرفه ایست، دوره های تعمیرات را با توجه به آنچه در عمل اتفاق میافتد تفکیک و دسته بندی کرده ایم.

گذراندن هر کدام از 5 دوره تخصصی آموزش تعمیرات موبایل ارایه شده در آموزشگاه تعمیرات موبایل پل، به تنهایی میتواند برای یک نفر کافی باشد و آن شخص را در حوزه ی تخصصی خود حرفه ای سازد.

تقسیم بندی کلی دوره های تعمیرات موبایل در آموزشگاه تعمیرات موبایل پل با تمرکز بر سه مبحث کلی و پر ماجرای سخت افزار موبایل، نرم افزار موبایل و پروگرم هارد می باشد. در زیر توضیحات  مربوط به هر دوره ارایه شده است. همچنین برای دریافت سیلابس های آموزشی هر کدام از دوره های آموزش تعمیر موبایل می توانید به صفحه ی مخصوص آن دوره مراجعه فرمایید.

لازم به ذکر دوباره است کلیه ی دوره های آموزش تعمیرات موبایل در آموزشگاه تعمیرات موبایل پل با تمرکز بر کار عملی و حرفه ای شدن کارورز می باشد و تا زمانی که کارورز به طور کامل حرفه ای شود ادامه می یابد. همچنین در صورت نارضایتی کاربر از دوره ی آموزشی کلیه ی هزینه ی پرداختی وی عودت داده خواهد شد.

سخت افزار کامل و نرم افزار مقدماتی کلیه برند ها

در این دوره آموزش تعمیرات موبایل کلیه ی مباحث سخت افزاری موبایل از آشنایی و  تست قطعات الکترونیک گرفته تا مسیریابی و سیم کشی برد، خواندن شماتیک و تعویض آیسی چسبی و تعویض گلس و … به کارآموز تعمیرات موبایل آموزش داده می شود. کلیه ی مباحث به صورت عملی و با تمرین به کارورز ارایه می گردد و تا زمان یادگیری کارورز ادامه می یابد. همچنین مباحث نرم افزاری که یک سخت افزار کار باید بداند در این دوره آموزش تعمیر موبایل به کارورز اطلاع داده می شود. این دوره مناسب کسانیست که علاقه و استعداد آنها در زمینه الکترونیک و سخت افزار می باشد و کارورز پس از طی این دوره می تواند به عنوان یک سخت افزار کار حرفه ای کار خود را شروع کند.

نرم افزار فوق پیشرفته کلیه برندها

دوره آموزش تعمیرات موبایل در بخش نرم افزار فوق پیشرفته مناسب افرادی است که میخواهند در زمینه ی نرم افزار حرفی برای گفتن داشته باشند و به عنوان نرم افزار کار حرفه ای شناخته شوند. در دوره ی آموزش تخصصی نرم افزار موبایل کارورز می آموزد که ایرادات نرم افزاری گوشی های برندهای مختلف را با بهترین روش ها مرتفع سازد. کار با باکسهای بروز، قلق های نرم افزاری گوشی ها، حل مشکلات شبکه و بیس باند و … از مباحثی است که در این دوره به کارورز آموزش داده می شود. همچنین آرشیوی از کاملترین فایلهای بروز و مورد نیاز تعمیرکار پس از اتمام دوره به او ارایه می شود.

دوره تخصصی تعویض و پروگرام اصولی هارد

دوره ی تخصصی آموزش تعویض و پروگرم هارد، یکی از تخصصی ترین دوره های آموزش تعمیرات موبایل در کشور می باشد. مجموعه ی ما جز اولین مجموعه هاییست که به تعویض هارد دستگاههای برند های مختلف پرداخته است و جز پیشروان علم تعویض هارد گوشی در کشور می باشد. افراد زیادی هستند که ادعای تعویض و پروگرم هارد را مطرح می سازند اما در عمل تعداد محدودی در کشور و حتی در دنیا توانایی تعویض هارد برند های مختلف را دارا می باشند. تعویض هارد برای cpu های مختلف دارای قلق های مختلف می باشد که در این دوره به صورت 100 در صد عملی سخت افزار و نرم افزار تعویض هارد به کارورزان ارایه میگردد. تضمین می کنیم پس از پایان این دوره کارورز توانایی سخت افزاری و نرم افزاری تعویض هارد برند های مختلف و مطالب مربوط به فلش و ترمیم شبکه و سریال آن را بیاموزد. این دوره مناسب افرادیست که با تعمیرات موبایل آشنایی دارند و به عنوان دوره ی مکمل ارایه می گردد.

سخت افزار پیشرفته بهمراه تعویض و پروگرام هارد

دوره ی آموزش تعمیرات موبایل سخت افزار پیشرفته بهمراه تعویض و پروگرام هارد شامل کلیه ی مباحث دوره ی اول و سوم می باشد و کاربر پس از طی این دوره یک سخت افزار کار کامل که توانایی انجام هرگونه تعمیر سخت افزاری موبایل را دارا می باشد خواهد شد.

نرم افزار پیشرفته بهمراه تعویض و پروگرام هارد

دوره ی آموزش تعمیرات موبایل نرم افزار پیشرفته بهمراه تعویض و پروگرام هارد شامل  کلیه ی مباحث دوره ی دوم و سوم می باشد و کاربر پس از طی این دوره یک نرم افزار کار کامل که توانایی انجام هرگونه تعمیر سخت افزاری موبایل را دارا می باشد خواهد شد.

 

نحوه برگزاری دوره های آموزش تعمیر موبایل

در آموزشگاه تعمیرات موبایل پل، ساعات برگزاری و فشردگی دوره های آموزش تعمیر موبایل با توجه به درخواست کارورز تعیین و مشخص میگردد.

 

دوره ی معمولی

در این روش که مناسب کسانیست که میخواهند در کنار یادگیری به تمرین زیاد بپردازند و مراحل آموزش را قدم به قدم و با تمرین مستمر جلو ببرند، جلسات به صورت یکروز در میان برگزار میگردد تا کارآموز پس از هر مرحله یادگیری مطالب را مرور و تمرین کند.

دوره ی فشرده

در این روش که مناسب کارآموزان شهرستانی ست جلسات دوره هر روز هفته و با زمانبندی فشرده تعیین میگردند تا کار آموز در کمترین زمان به سطح دلخواه خود برسد.

دوره فشرده آخر هفته ( 4 هفته پنج شنبه و جمعه )

در این روش که مناسب افراد شاغل می باشد، جلسات آموزش تعمیرات موبایل برای روزهای پنج شنبه و جمعه تعیین می گردد.

چارت کامل دوره آموزش تعمیرات سخت افزار موبایل :

 

 

چارت کامل دوره آموزش تعمیر نرم افزار موبایل :


  • ۹۵/۱۱/۱۶
  • E-tablet.ir

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی